marți, 29 iunie 2010

APRILIE 2010
PICNIC SI MISCARE IN AER LIBER


locatie: Parcul Crang-Buzau

Multumim celor care au raspuns pozitiv invitatiei noastre de a petrece o dupa-amiaza de primavara minunata in aer liber. Aceasta a fost prima actiune organizata cu adulti in cadrul proiectului nostru MODELiving (Un stil de viata sanatos) si care s-a bucurat de succes dupa cum au marturisit chiar participantii. Asadar intr-o dupa-amiaza senina de aprilie ne-am echipat corespunzator, am imbracat tricourile personalizate ale proiectului, ne-am facut un pachetel usor: fructe, apa plata, iaurt, batoane energizante etc, am luat mingea, discul, rachetele de badminton si am petrecut cateva ore bune in parcul orasului, bucurandu-ne din plin de miscare in aer liber. Am ales sa impartasim din convingerile noastre privind relatia benefica dintre activitatile fizice si sanatate celorlalte persoane aflate in parc la acea ora, asa ca am impartit pliante de prezentare ale proiectului MODELiving.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu